Bästa dagen någonsin!

Igår besökte vi den vackraste, mysigaste och härligaste lilla "staden" i London. Självaste Covent Garden. Både jag & Emelie blev förälskade på engång. Det var en så avslappnad stämning och folk gick mest runt och strosa i de små butikerna. Vi möte upp Eléonore på plats och så gick vi runt och njöt av atmosfären och kolla runt i butikerna. 




Det var även en butik som fångade vårt öga lite extra... Nämligen The Moomin Shop. Gick runt med ett stort flin lekandes på läpparna och nog växte de efter vi märkte att de stod på svenska på produkterna, iiii!


Och nu slutligen det bästa med hela stället... SHAKE SHACK. Som jag har väntat och längtat på att få äta där. Denna snabbmat är skälet till att mina betyg inte blev på topp eftersom jag och Eléonore spenderade mesta delen i trean till att söka på bilder från restaurangen. Och även fast våra förväntningar var upp i skyarna så lyckades Shake Shack ändå toppa dem. Det var så gott att Emelies första kommentar när vi kom tillbaka till hotellet var "Vad säger du om vi äter Shake Shack imorgon med." Så nu vet ni våra planer för dagen ;) 




PS. Igår var den bästa dagen hittills på hela resan, vi kunde inte sluta skratta av lycka när vi kom tillbaka till hotellet som varje dag dragit ner vårt humör, men inte igår... Inte igår. Ds. 

Anonym

Så roligt att läsa ser väldigt mysigt ut☺️

Netta och Nicke

Jag älskar oxå Covent garden, ett av mina favoritställen i London. Kram Netta