Shopping & god mat

Idag stod shopping på schemat. Vi började med att inhandla nya halloweenkläder och lämna tillbaka de gamla, tyvärr kommer ni inte få se vad vi ska vara ännu utan ni får vänta tills nästa helg, hehe. Vi blev alla hungriga ganska snabbt så vi knalla ner till The Lanes, myskvarteret med restauranger samt juvel- och diamantbutiker, affärer som passar oss helt enkelt. Vi åt på en italienskresturang så det blev mycket snabbakolhydrater, med gott var det. Efter maten blev det shopping tills köpcentret stängde och nu sitta vi hemma ombytta i myskläder. Och om jag får bestämma ska vi spela monopol men jag tror tyvärr inte jag får det. Puss på er! 



Vi hörde om den tragiska händelsen i Trollhättan. Blir så arg och ledsen, vart sjutton är vi påväg? Alla våra tankar går till offren, deras familjer samt alla andra berörda... "You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will be as one"
Morida

Va bra, mysigt och fint ni verkar ha det 👍

Svar: Ja vi har det väldigt bra :)
Vampire Diaries Blog

partea.blogg.se

Så roligt att få följa med er på eran resa! Ser att ni hittat massa bra ställen som jag totalt missade när jag var i Brighton för 2 år sedan. Blir riktigt sugen på att åka tillbaka när jag läser bloggen. Hela släkten tycker att det är kul med bloggen, so keep it up💪
Om du är sugen på monopol finns en spel-app där du kan spela själv hehe😉

Det som hände i Trollhättan var något som egentligen inte fick hända. Hela Sverige, och världen är i sorg och förtvivlan är fruktansvärd. Usch och fy!❤️

Hoppas att ni är trygga i Brighton!

Kramar Jois