Pizza & tårar

"Hur stavas kärlek Puh?" Frågade Nasse
"Du stavar det inte, du känner det." Svarade Puh
 



Idag tog vi alla det gemensamma beslutet att unna oss shopping och Pizza Hut, vilket var otroligt gott. Vi kom ganska nyss tillbaka till lägenheten och har bytt om till myskläder samt målat naglarna på varandra. Igår pratade jag med min syster och syskonbarn via videosamtal och allt slutade med ett gråtkalas för min del. Det har endast gått drygt två veckor sen jag åkte men jag saknar familjen och hela tjockasläkten såå mycket. Men jag anatar att det är väl som världens klokaste björn säger "How lucky am I to have something that makes saying goodbye so hard." Puss på er!
 
PS. På söndag får Emelie beslagta mitt bankkort då vi alla kommit överens att jag absolut inte kan hålla i mina pengar... 
 
- Anna 
 
Syrran och syskonbarnen

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️