Långt inlägg med massa text

Nu var det ett tag sen ni hörde sist från oss, så jag tänkte berätta lite kort vad vi har haft för oss.... Igår så följde vi med Ida till tågstationen då även hon skulle träffa en vän i London. Efter det så gick jag och Emelie till piren där vi möte upp med Eléonore & Linn för att äta lite kinamat och mysa vid piren. Nudlarna smakade inte alls så bra men vi hade det mysigt men väldigt kallt. Vi köpte med oss lite donuts till hemfärden och väl hemma bestämde vi oss, spontant, att vi skulle ut och festa på kvällen. Det finns något här i Brighton som heter, Trash Monday, då "alla" studenter går ut och partajar. Så vi bestämde oss för att följa trenden. Vi möt upp Ida på tågstationen vid 00.30 och gick raka vägen till Coalition och dansa nattenlång. Vi bestämde oss även för att köra en nykter utgång, då Linn skulle till London dagen efter för att gå på Arsenal - Bayern Munchen. Vilket vi alla också tyckte var ett ganska skönt beslut.
 
Idag så har vi inte gjort ett skit. Min mobil thouch har slutat fungera så min mobil går inte alls att använda där av kan jag tyvärr inte dela med mig av några bilder från gårdagen. Men vi beställde hem Papa Johns pizza, vilket var riktigt gott. Sen har vi mest kollat på serier och städat. En välbehövlig lugn dag. Inatt ska vi möta upp Linn på tågstationen och det är väl det enda som vi egentligen ska göra idag. Nu vart det ett ganska tråkigt inlägg med bara text men det får ni ta. Imorgon ska vi gå ner till vårt shopping center då Ida vill hitta lite smink. 
 
Puss & kram, hoppas allt är bra där hemma. CIAO! 
 
- Anna 
Syster Linnea

Jag älskar dina inlägg! Idag är vi hemma för Loa är magsjuk så då är det kul att sitta och läsa om er resa. Shit va jag längtar efter att få krama om dig igen ❤️

Svar: Och ja dig, så mycket! ❤️
Vampire Diaries Blog